تصاویر جدیدترین حیوانات کشف شده سال 2010
تصاویر جدیدترین حیوانات کشف شده سال 2010
14 دی 1395 ساعت 19:37 | بازديد : 199 | نويسنده : | ( نظرات )

-------------------------------------

تصاویر جدیدترین حیوانات کشف شده سال 2010

1- زالو تی رکس: این نوع زالو که اصطلاحا به آن «شاه زالوی ظالم» لقب داده شده در ماه آوریل امسال در جنگل های آمازون و در خاک کشور پرو کشف شده است. این زالو که طول آن حدود هفت سانتی متر است دندان هایی بسیار بزرگ، ولی آلت تناسلی بسیار کوچکی دارد.

۲- اختاپوس گونه بنفش: این نوع اختاپوس که تشخیص وابستگی آن به گونه های شناخته شده جانداران تاکنون تکمیل نشده در ماه ژوئیه در عمق آب های اقیانوس اطلس در سواحل کانادا کشف شد. کشف این جاندار همراه با ده گونه دیگر در این منطقه می تواند دانش مربوط به حیات وحش در آب های بسیار سرد را تکمیل کند.
 



۳- خفاش یودا: خفاش دماغ آبی میوه خوار سال گذشته همراه با ۲۰۰ گونه جانداری دیگر در جنگل های گینه نو کشف شد. این خفاش که از تخم میوه های درختی تغذیه می کند احتمالا در گستراندن انواع میوه ها و محیط زیست منطقه نقش بسیار مهمی دارد.

۴- حلزون نینجا: این حلزون که طول دم آن سه برابر سر آن است در ماه آوریل در ارتفاعات مناطق کوهستانی «بورنئو» در کشور مالزی کشف شد. این جاندار هنگام جفت گیری پیکان های کوچکی حاوی کلسیم دی کربنات به سمت جفت خود پرتاب می کند و به همین خاطر «نینجا» لقب گرفته است.



۵- میمون دماغ بریده حساسیتی: این نوع میمون دماغ چنان کوتاهی دارد که باران های منطقه موسمی به راحتی وارد مجاری بینی او شده و بنابراین مرتب باعث عطسه کردنش می شوند. این جانور در جنگل های برمه زندگی می کند و تنها نمونه آن که تاکنون مورد بررسی قرار گرفته موردی بود که توسط اهالی منطقه شکار و به فاصله کوتاهی پس از آن خورده شد.



۶- گربه ماهی درخت خوار: گونه ای جدید از گربه ماهی های سخت پوست در سال ۲۰۰۶ در رودخانه سانتا آنا در کشور پرو پیدا شد. انواع دیگر گربه ماهی سخت پوست معمولا با استفاده از دندان های تیز خود مواد غذایی را از تنه درختان جدا می کنند و می مکند، ولی این گونه تازه که تاکنون نام مشخصی برای آن تعیین نشده الیاف تنه های درختان را می خورد و هضم می کند.



۷- وزغ خانواده سیمپسون: این وزغ پوزه دار در ماه سپتامبر در جنگل های غرب کشور کلمبیا کشف شد. به گفته یکی از دانشمندان گروه پژوهشی که این جاندار را شناسایی کرده اند، دماغ دراز آن شبیه به یکی از شخصیت های کارتون معروف «خانواده سیمپسون» است.



۸- مارمولک شبیه ساز: این نوع خزنده کوچک یکی از اقلام اصلی در سفره غذای بخشی از مردم ساکن ویتنام است. این جاندار که تاکنون برای دانشمندان ناشناخته بود یک وجه اسرارآمیز دیگر نیز دارد و آن این که گونه مونث آن بدون نیاز به جفت گیری با گونه نر گونه ای مشابه خود را بازتولید یا شبیه سازی می کند.



۹- کرم – ماهی مرکب: این جاندار دریایی نه کرم است و نه ماهی مرکب. بدن این جانور مثل کرم حلقه دار است، ولی در عین حال بافت بدن و شاخک های آن شبیه ماهی مرکب است. به همین دلیل دانشمندان از یافتن عنوانی متمایز برای آن دست برداشته و آن را کرم – ماهی مرکب لقب داده اند. این جاندار در پژوهش های بسیار پیشرفته در سال ۲۰۰۷ در عمق تقریبا سه هزار متری آب های دریای اطراف جزیره جاوه کشف شد.



۱۰- ماهی دست دار صورتی: این ماهی که از باله های بزرگ خود به جای شنا کردن برای راه رفتن روی کف دریا استفاده می کند در ماه مه امسال کشف شد. تاکنون فقط چهار مورد از این جاندار پیدا شده و محل کشف آن آب های ساحل جزیره تاسمانی در نزدیکی استرالیاست.

-------------------------------------------------------

عکس های گذشته

سه شنبه، 7 دي ماه
· عکس های جالبترین درختان کریسمس 2011
· عکس های جالب و دیدنی امروز
· عکسهای جدیدترین مدلهای حلقه های طلا سفید
· عکس های جاده های زیبا
· عکسهای دیدنی های چشم نواز سراسر دنیا
· عکس های بالا رفتن از هر دیواری!
· عکس های عاشقانه و زیبا
دوشنبه، 6 دي ماه
· عکسهای آدری هپبورن،زیباترین زن قرن گذشته
يكشنبه، 5 دي ماه
· عکسهای زیباترین جزیره سال انتخاب شد
· عکس های زیبا از استخرهای گیتارنما
· عکسهای زنان پلیس سراسر دنیا
· عکس های طنز و خنده دار
· عکس های سیاوش خیرابی در عزاداری محرم
· عکسهای کاندید بهترین مدل سال hwang mi hee
· عکس های جاده های زیبا
· عکس های گرافیکی زیبا
· عکس های فرشته های کوچولو
· عکس های حضور قرمز پوشان در خانه علی دایی
· عکس های گرافیکی برای پس زمینه موبایل
· عکسهای جالب و دیدنی 5 دی
· عکسهای بازی با پرسپکتیو در هنر عکاسی
· عکس های برگزیده از حشرات
· عکسهای بارانهای سیل آسا در کالیفرنیا
· عکسهای آثار هنری با استفاده از چنگال
· عکس های باغ زیبای گل در ژاپن
· عکسهای عجیبترین خانه و زندگی دانشجویی
شنبه، 4 دي ماه
· عکس های وقوع زلزله در توابع استان کرمان
· عکس های یک زن و شوهر از سلطان جنگل
· عکس های موتورهای کاوازاکی
· عکس های موتورهای هوندا
· عکس های طبیعت مه آلود سحرگاهی
· عکسهای مواد غذایی با طرح های عجیب
· عکس های ماهی های درنده تر از کوسه
· عکس های خرگوش های ناناز
· عکس های کفشهای به شکل صورتک
· عکس های جواهرات قیمتی
· عکسهای گربه ها در درختهای کریسمس
· عکس های استقبال از کریسمس 2011
· عکس های جالب و دیدنی 4 دی
· عکسهای چشم اندازهای زیبا از طبیعت
· عکسهای درختهای کریسمس غیر عادی
· عکس های یک آبراه شگفت انگیز
· عکس های تبلیغات خلاقانه
· عکس های سیاوش خیرابی و شاهرخ استخری
· عکس های شیوا بلوریان
جمعه، 3 دي ماه
· ستارگان مشهور سینما در مراسم فرش قرمز
· عکس های سرمای بی سابقه ی اروپا
· عکس های سگ کوچولوهای خوابالو
· عکس های پیشی های ملوس
· عکسهای کنجکاوی های دردسر ساز!!

مطالب قدیمی تر


|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


مطالب مرتبط با اين پست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








بک لینک در 550 (وبلاگ و وبسایت) با اتوریتی بالا

منوي کاربري


عضو شويد


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نويسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات متنی
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دانلود اهنگ شاددانلود رمان عاشقانه بدون سانسور سیستم وبلاگدهیخرید هاست لینوکس طراحی چتروم در تبریزکانکس مسکونی ارزانثبت شرکت ارزان قیمت بیت کوئینسایت طراحیازاد طرح دانلود بازی بدون سانسور دانلود والپیپر عاشقانه جدید دانلود فیلم خارجیدانلود کلیپ خنده دار آشپزی ایرانیعکس نوشته های عاشقانه دانلود نرم افزار 2017 اطلاعات پزشکی پنل اس ام اس انجمن تفریحی حد و حدود دکوراسیون داخلی اداری مجله پوست و مو رابطه جنسی در دوران عقد سایت قرانی دانلود موزیک جدید عکس و بیوگرافی دانلود بازی انلاین دنا موو دانلود نرم افزار سایت سرگرمی تکناز شلوغ چت الوند وب فیلم ایرانی 96 تور اروپا ارزان مجله خودرو خارجی بازی اندروید رایگان دانلود اهنگ قدیمی دعای خوابدعا برای پولدار شدن خبرگزاری بورس دانلود اهنگ ایرانی دانلود عکس متن داربای کاسیو اخبار روز ایران و جهان سایت تفریحی و سرگرمی دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری ضرب المثل های خنده دار دانلود بازی چند نفره اندروید قیمت انگشتر جواهر سایت ماشین خودرو برلیانس محصولات ورزشی دانلود کلیپ آموزش رقص دانلود نرم افزار تلگرام دانلود عکس عاشقانه اخبار سیاسی اس ام اس آرزوی سفر خوش آلاله چت مجله غزاله دانلود عکس اس ام اس تولد عاشقانه دانلود والپیپر اچ دی دانلود آزمون رشته ریاضی دانلود نرم افزار دوست دختر یابی دانلود نرم افزار حسابداری رایگان تعرفه طراحی چت روم پایگاه خبری دانلود کتاب آموزش سحر و جادو قیمت خط موبایل ثابت مدل مانتو تنگ و کوتاه نمونه سوالات تافل دعا ثمانین ایه دانلود کلیپ جنیفر لوپز مدل لباس پاکستانی سایت تفریحی سرگرمی سایت تفریحی سرگرمی دانلود موزیک ایرانی